Minden, amit a számlázásról tudni kell
Számlaértesítő, fizetési mód
Fizetési módok
A számládat az alábbi fizetési módokkal tudod kiegyenlíteni:
A számlázás havi rendszerességgel történik. A számlákat a számlázási időszakot követő hónap 1-2. napján állítjuk ki. A számlád küldését kérheted postán, papíralapon, vagy elektronikusan.
Értékesítők
A Flip értékesítői országszerte dolgoznak, egészen az ajtódig is elmennek. Így a saját otthonodban, kényelmesen is meg tudod rendelni a pont jó szolgáltatást.
Már ügyfelünk vagy?
Intézd ügyeidet online vagy töltsd le applikációnkat, amivel a számládat is befizetheted, bárhol és bármikor.
Intézd ügyeidet
Fizesd be számláidat online
Ügyfélfiókod egyszerű és átlátható felületet biztosít számlafizetésre, ügyintézésre. Miután megrendelted a szolgáltatást, kapni fogsz tőlünk egy emailt, amiben az ajánlati dokumentum mellett az ügyfélfiók regisztrációhoz szükséges linket is megkapod. Erre a linkre kattintva tudod majd beállítani a jelszavadat. A felhasználóneved minden esetben a megrendeléskor megadott kapcsolattartói email címed lesz, ezért fontos, hogy pontos és valós adatokat adj meg.
Ha nem találod az emailt, ne aggódj, csak kattints a bejelentkezési oldalon a „Jelszó beállító email újraküldése” linkre, így email címed megadása után újra tudjuk küldeni a regisztrációs linket. De keresheted ügyfélszolgálatunkat is.
Bejelentkezés után a következő menüpontokat találod:
Számlázás
Papíralapú számlázás esetén: a számla kiállítását és nyomtatását követően a számlalevelek postázása a hónap 3-8. napja között történik. A számládról minden esetben készül egy elektronikus másodpéldány, amit feltöltünk az ügyfélfiókodba, erről e-mailben is tájékoztatunk.
Elektronikus számla esetén: a számla kiállításakor automatikusan elkészül az elektronikusan hitelesített pdf számlakép, amit az ügyfélfiókodban megtalálsz.
Készpénzátutalási megbízás
Készpénzátutalási megbízás (fehér csekk) csak papíralapú számla igénylése esetén kérhető. A számládhoz mellékelünk egy csekket, mely tartalmazza a számla végösszegét. Ennek segítségével postán kiegyenlítheted a számlád.
Banki átutalás
A számládat eseti banki utalással is rendezheted. Ebben az esetben számlaszámunk:
10700024-04021609-51400006. A közlemény rovatba mindig az adott számla sorszámát kérjük feltüntetni. A szükséges adatokat a számlán megtalálod.
Csoportos beszedési megbízás
A legkényelmesebb fizetési mód, hiszen meghatalmazásod alapján a számla kiegyenlítését automatikusan kezdeményezzük a bankodnál. A megbízás beállítását követően neked további tennivalód nincsen. A számla végösszegét a fizetési határidő napján fogja a bankod levonni. Ennek feltétele, hogy a bankodnál felhatalmazást adj a számlák beszedéséhez. Meg kell adnod a szolgáltató azonosítónkat (A10773381T004), valamint a fogyasztó azonosítódat, ami mindig a szolgáltatásodhoz tartozó folyószámlaszámod. Mindkét adatot megtalálod a számládon.
Online bankkártyás befizetés
Egyszerű, kényelmes és gyors megoldás.Ügyfélfiókodba belépve (böngészőben vagy Flip mobil applikációban) bankkártyás vásárlással a SimplePay felületén kifizetheted a számládat, mely rád nézve teljesen díjmentes.
Banki átutalást, csoportos beszedési megbízást vagy online bankkártyás fizetést választhatsz papíralapú vagy elektronikus számla igénylésével is. A tudatosság jegyében javasoljuk, hogy ezen fizetési módok esetében az elektronikus számlát válaszd.
Mi a tennivaló, ha nem kaptam számlaértesítő e-mailt?
A számlaértesítőt rendszerünk automatikusan kiküldi a megadott kapcsolattartói e-mail címedre. Amennyiben nem kapod meg, abban az esetben ellenőrizd az alábbiakat:
nincs-e megtelve a postafiókod
ellenőrizd a spam mappát: egyes esetekben előfordulhat, hogy a spam mappába kerül a levelünk
Ha mindent rendben találtál, akkor vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, a kapcsolattartói adatok egyeztetése érdekében. Fontos megemlítenünk, hogy mi csak az értesítő e-mail feladásáért tudunk felelősséget vállalni, annak kézbesítéséért sajnos nem. Ettől függetlenül a havi számlát feltöltjük az ügyfélfiókba. Ott mindig megtalálod.
Mi a tennivaló, ha nem kaptam meg a havi számlámat?
Amennyiben papíralapon, postán kapod a számlákat:
Ha a korábbi hónapokban rendben megérkezett a számlád, akkor vélhetően csak elkeveredhetett a kézbesítés során. A hónap 25. napjáig jelezd telefonos ügyfélszolgáltunkon, és díjmentesen küldünk számlamásolatot, illetve egyúttal a számlaküldési címed is egyeztetjük.
Ha az első számlád nem érkezett meg a hónap 25. napjáig, vedd fel velünk a kapcsolatot az adataid egyeztetése érdekében, illetve hogy a számlamásolat küldéséről gondoskodhassunk.
A havi számlák másodpéldányát minden esetben feltöltjük az ügyfélfiókodba, ahol ellenőrizheted azt, hogy a számla elkészült.
Amennyiben elektronikusan kapod a számlákat:
A számládat minden hónap 1-2 napján állítjuk ki, és feltöltjük az ügyfélfiókodba. Kérjük, lépj be a felületedre, vagy a Flip mobil applikációba, és ellenőrizd, hogy a számla feltöltésre került-e. Amennyiben nem, kérjük, hívd ügyfélszolgálatunkat a 1446-os telefonszámon.
Számlamagyarázó
Ide kattintva éred el részletes számlamagyarázónkat.
Behajtási folyamat
A szolgáltatások korlátozására szigorú előírások betartása mellett kerülhet csak sor, akkor, ha valamely kötelezettségedet nem teljesítetted. Az elmaradásokról minden esetben küldünk értesítést, így a korlátozás elkerülhető.