Minden, amit a számlázásról tudni kell

Számlaértesítő, fizetési mód

Fizetési módok

A számládat az alábbi fizetési módokkal tudod kiegyenlíteni:

A számlázás havi rendszerességgel történik. A számlákat a számlázási időszakot követő hónap 1-2. napján állítjuk ki. A számlád küldését kérheted postán, papíralapon, vagy elektronikusan.

Értékesítők

A Flip értékesítői országszerte dolgoznak, egészen az ajtódig is elmennek. Így a saját otthonodban, kényelmesen is meg tudod rendelni a pont jó szolgáltatást.

Ügyfélszolgálat

Kérdésed van?
Hívj minket!

Nézd át a tudnivalókat

1446

Már ügyfelünk vagy?

Intézd ügyeidet online vagy töltsd le applikációnkat, amivel a számládat is befizetheted, bárhol és bármikor.

Belépés

Intézd ügyeidet
Fizesd be számláidat online

Ügyfélfiókod egyszerű és átlátható felületet biztosít számlafizetésre, ügyintézésre. Miután megrendelted a szolgáltatást, kapni fogsz tőlünk egy emailt, amiben az ajánlati dokumentum mellett az ügyfélfiók regisztrációhoz szükséges linket is megkapod. Erre a linkre kattintva tudod majd beállítani a jelszavadat. A felhasználóneved minden esetben a megrendeléskor megadott kapcsolattartói email címed lesz, ezért fontos, hogy pontos és valós adatokat adj meg.

Ha nem találod az emailt, ne aggódj, csak kattints a bejelentkezési oldalon a „Jelszó beállító email újraküldése” linkre, így email címed megadása után újra tudjuk küldeni a regisztrációs linket. De keresheted ügyfélszolgálatunkat is.

Bejelentkezés után a következő menüpontokat találod:


Számlázás

Papíralapú számlázás esetén: a számla kiállítását és nyomtatását követően a számlalevelek postázása a hónap 3-8. napja között történik. A számládról minden esetben készül egy elektronikus másodpéldány, amit feltöltünk az ügyfélfiókodba, erről e-mailben is tájékoztatunk.

Elektronikus számla esetén: a számla kiállításakor automatikusan elkészül az elektronikusan hitelesített pdf számlakép, amit az ügyfélfiókodban megtalálsz.

Készpénzátutalási megbízás

Készpénzátutalási megbízás (fehér csekk) csak papíralapú számla igénylése esetén kérhető. A számládhoz mellékelünk egy csekket, mely tartalmazza a számla végösszegét. Ennek segítségével postán kiegyenlítheted a számlád.

Banki átutalás

A számládat eseti banki utalással is rendezheted. Ebben az esetben számlaszámunk:
10700024-04021609-51400006. A közlemény rovatba mindig az adott számla sorszámát kérjük feltüntetni. A szükséges adatokat a számlán megtalálod.

Csoportos beszedési megbízás

A legkényelmesebb fizetési mód, hiszen meghatalmazásod alapján a számla kiegyenlítését automatikusan kezdeményezzük a bankodnál. A megbízás beállítását követően neked további tennivalód nincsen. A számla végösszegét a fizetési határidő napján fogja a bankod levonni. Ennek feltétele, hogy a bankodnál felhatalmazást adj a számlák beszedéséhez. Meg kell adnod a szolgáltató azonosítónkat (A10773381T004), valamint a fogyasztó azonosítódat, ami mindig a szolgáltatásodhoz tartozó folyószámlaszámod. Mindkét adatot megtalálod a számládon.

Online bankkártyás befizetés

Egyszerű, kényelmes és gyors megoldás.Ügyfélfiókodba belépve (böngészőben vagy Flip mobil applikációban) bankkártyás vásárlással  a SimplePay felületén kifizetheted a számládat, mely rád nézve teljesen díjmentes.

Banki átutalást, csoportos beszedési megbízást vagy online bankkártyás fizetést választhatsz papíralapú vagy elektronikus számla igénylésével is. A tudatosság jegyében javasoljuk, hogy ezen fizetési módok esetében az elektronikus számlát válaszd. 

Mi a tennivaló, ha nem kaptam számlaértesítő e-mailt?

A számlaértesítőt rendszerünk automatikusan kiküldi a megadott kapcsolattartói e-mail címedre. Amennyiben nem kapod meg, abban az esetben ellenőrizd az alábbiakat:

nincs-e megtelve a postafiókod

ellenőrizd a spam mappát: egyes esetekben előfordulhat, hogy a spam mappába kerül a levelünk

Ha mindent rendben találtál, akkor vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, a kapcsolattartói adatok egyeztetése érdekében. Fontos megemlítenünk, hogy mi  csak az értesítő e-mail feladásáért tudunk felelősséget vállalni, annak kézbesítéséért sajnos nem. Ettől függetlenül a havi számlát feltöltjük az ügyfélfiókba. Ott mindig megtalálod.

Mi a tennivaló, ha nem kaptam meg a havi számlámat?

Amennyiben papíralapon, postán kapod a számlákat:

Ha a korábbi hónapokban rendben megérkezett a számlád, akkor vélhetően csak elkeveredhetett a kézbesítés során. A hónap 25. napjáig jelezd telefonos ügyfélszolgáltunkon, és díjmentesen küldünk számlamásolatot, illetve egyúttal a számlaküldési címed is egyeztetjük.

Ha az első számlád nem érkezett meg a hónap 25. napjáig, vedd fel velünk a kapcsolatot az adataid egyeztetése érdekében, illetve hogy a számlamásolat küldéséről gondoskodhassunk. 

A havi számlák másodpéldányát minden esetben feltöltjük az ügyfélfiókodba, ahol ellenőrizheted azt, hogy a számla elkészült.

Amennyiben elektronikusan kapod a számlákat:

A számládat minden hónap 1-2 napján állítjuk ki, és feltöltjük az ügyfélfiókodba. Kérjük, lépj be a felületedre, vagy a Flip mobil applikációba, és ellenőrizd, hogy a számla feltöltésre került-e. Amennyiben nem, kérjük, hívd ügyfélszolgálatunkat a 1446-os telefonszámon.

Számlamagyarázó

Ide kattintva éred el részletes számlamagyarázónkat.

Behajtási folyamat

A szolgáltatások korlátozására szigorú előírások betartása mellett kerülhet csak sor, akkor, ha valamely kötelezettségedet nem teljesítetted. Az elmaradásokról minden esetben küldünk értesítést, így a korlátozás elkerülhető.